مرسدس بنز CLA45 AMG در نمایشگاه خودروی نیویورک رونمایی می‌شود

تاریخ : پنج شنبه 17 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

مرسدس بنز CLA45 AMG در نمایشگاه خودروی نیویورک رونمایی می‌شود

CLA45 AMG
CLA45 AMG
 

هر چند در آیین خصوصی ویژه‌ای که در خلال نمایشگاه خودروی ژنو برگزار شد، مرسدس بنز، خودروی CLA45 AMG خود را معرفی کرد اما به خبرنگاران اجازه نداد تصویری از این سوپر سالن تازه وارد، تهیه کنند. با این حال اصحاب رسانه موفق شدند در زمان رونمایی از بازی مسابقه‌ای جدید پلی‌استیشن 4 سونی که محصول تازه‌ی استودیو Evolution است و با نام Drive Club به زودی روانه بازار می‌شود، اولین عکس این خودروی دوست‌داشتنی را ملاحظه کنند.

از خصوصیات بارز مرسدس بنز CLA45 AMG می‌توان به استفاده از سامانه‌ی انتقال قدرت مشابه A45 AMG اشاره کرد که دارای موتور 2.0 لیتری توربو شارژ چهار سیلندری با توان خروجی 360 اسب بخار و گشتاور نیروی 450 نیوتن متر است. این اعداد بدان معنی است که این خودروی سدان می‌تواند با استفاده از سامانه‌ی انتقال قدرت دو کلاچه، جعبه دنده‌ی هفت سرعته از نوع DCT و سامانه‌ی کنترل ثبات سه مرحله‌ای خود به راحتی تا 250 کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد.

گفتنی است بدنه‌ی خارجی مرسدس بنز CLA45 AMG دارای ظاهری بسیار تهاجمی است و در عین حال از تایرهای نازک بهره می‌برد. این خودرو در جلو مجهز به سه اسپویلر کشیده و زیبا برای خنک کردن چرخ‌ها و انتقال بهتر جریان هواست که بر ویژگی‌های آیرودینامیکی این گربه‌ی آریایی می‌افزاید. از این گذشته چراغ‌هایی (چشم‌های) کشیده، راهنمای ابرویی و جلوپنجره آن نیز که مزین به نشان مرسدس-بنز است از دیگر خصوصیات بارز این سوپر سالن به شمار می‌رود.

 

 

مرسدس بنز CLA45 AMG در داخل اتاق دارای نشانه‌های AMG بسیار است. از آن جمله می‌توان به تودوزی از چرم طبیعی قرمز که از چرم گاومیش بوده و دارای بوی مطبوع خاص خود است تا قلبیرک فرمان تخت اشاره کرد. از این گذشته این خودروی دوست داشتنی مجهز به سامانه حرکتی فورمتیک (4Matic) است و برای حرکت در جاده‌های برفی و لغزنده یار مطمئنی به شمار می‌رود.

تاکنون سایت‌های گوناگون خودرویی جزئیات بیشتری درباره‌ی مرسدس بنز CLA45 AMG منتشر نکرده‌اند. به همین روی باید تا برگزاری نمایشگاه خودروی نیویورک و کسب اطلاع بیشتر زبان بر سر جگر گذاشت؛ هر چند که می‌دانیم کار دشواری است!


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

12 ترفندی که کاربران ویندوزفون 8 باید بدانند!

تاریخ : پنج شنبه 17 اسفند 1391
نویسنده : admin


12 ترفندی که کاربران ویندوزفون 8 باید بدانند!

12 ترفندی که کاربران ویندوزفون 8 باید بدانند!
 

تا کنون درباره ویندوزفون ۸ مطالب زیادی را در زومیت خوانده اید. ویندوزفون ۸ سیستم عامل خوب با ظاهر متافت، مرتب و ساده است و اغلب خواسته‌های کاربران تلفن‌های هوشمند را نیز برآورده می کند. البته نواقصی هم وجود دارد که مایکروسافت می‌بایست به دنبال به برطرف نمودن آن‌ها باشد و در این باره نیز شکی نیست که ردموندی‌ها با‌گذشت زمان روز به روز بر کیفیت این سیستم عامل خواهند افزود. در آموزشی که امروز برای شما علاقه‌مندان و کاربران ویندوزفون ۸ آماده کرده ایم، به بررسی ترفندها و نکاتی خواهیم پرداخت که استفاده از این سیستم عامل را برایتان جذاب‌تر و راحت‌تر خواهد کرد.

البته این احتمال هم وجود دارد که شما یک کاربر حرفه‌ای ویندوزفون ۸ باشید و اکثر این ترفندها برای شما عادی و کم اهمیت جلوه کند. با این حال این نکات مهم هستند و دانستن آن‌‌ها خالی از لطف نیست.

۱. تهیه اسکرین شات

این اولین ترفندی است که باید بیاموزید. در هر صفحه و هر محیطی که باشید، فشردن همزمان کلیدهای Start و Power اسکرین شاتی را از صفحه نمایش شما و محتویات فعلی آن تهیه کرده و به آلبوم عکس شما اضافه خواهد کرد.

Windows-Phone-App-Logo1

به خاطر داشته باشید که برای اجرای صحیح آن شما نیاز به کمی تمرین دارید. هنگامی که هر دو دکمه را کاملاً همزمان فشار دهید این ترفند به درستی کار خواهد کرد.

۲. کلید های تلفن خود را بهتر بشناسید

دکمه Back شما را به صفحه قبلی هدایت می‌کند. اما این تنها کارایی این دکمه نیست. اگر شما آن را فشار دهید و برای مدت کوتاهی نگه دارید، لیستی از برنامه‌های در حال اجرا برای شما نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید به سرعت بین این برنامه‌ها جا به جا شوید.

دکمه Start نیز بدون توجه به اینکه در چه صفحه‌ای هستید، صفحه شروع را به شما نشان می دهد. اگر شما این دکمه را هم برای مدت کوتاهی نگه دارید، برنامه تشخیص صدا اجرا خواهد شد.

WP-Know-Buttons

(اگر مایلید تا درباره برنامه تشخیص صدا و روش استفاده از آن آموزشی تهیه شود این موضوع را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید)

دکمه Search نیز با نمایش صفحه موتور جستجوگر بینگ، امکان جستجوی سریع را برای شما فراهم می کند. با این حال شما امکان استفاده از سایر موتورهای جستجو را ندارید که امیدواریم در آینده مایکروسافت این اجازه را به کاربرانش بدهد.

۳. تغییر موتور جستجوی مرورگر IE

اگر چه شما قادر به تغییر موتور جستجوگر پیش‌فرض دکمه Search نیستیم، ولی می‌توانید از موتورهای جستجوگر دیگر در مرورگر IE استفاده کنید. برای این منظرو به قسمت Settings اینترنت اکسپلورر رفته و گزینه advanced را انتخاب نمایید.

IE-Mobile-Advanced-Options

(اگر مایلید آموزش کامل اینترنت اکسپلورر ۱۰ نیز اولویت کار ما قرار گیرد، نظر خود را در پایین صفحه اعلام کنید)

۴. تلفن خود را قفل کنید

ایجاد یک لایه محافظتی برای هر دستگاهی امری ضروری است و در ویندوزفون (مانند اغلب دستگاه‌های دیگر) شما می‌توانید برای دستگاه خود رمز عبور تعریف کنید. برای این کار به Setting رفته و گزینه Lock Screen را انتخاب کنید.

Lock-Screen-Password

۵. یکپارچه سازی با SkyDrive

همگام سازی اطلاعات شما (Sync) بر روی یک سرویس ابری به شما این امکان را خواهد داد که در صورت نیاز، به آن‌ها از طریق اینترنت و در سایر دستگاه‌ها دسترسی داشته باشید. به علاوه این کار باعث تهیه پشتیبان از اطلاعاتتان می‌شود تا در مواقعی که به هر دلیل (پاک شدن یا دزدیده شدن) به آن‌ها نیاز دارید، به کمک شما بیایند.

SkyDrive-Login-1-e1359905597481

۶. عمر باتری را افزایش دهید

یکی از دغدغه های کاربران گوشی های هوشمند با سخت‌افزار قوی، دست و پنجه نرم کردن با عمر باتری آن است. پیش از این نکاتی را به صورت کلی در رابطه با افزایش عمر باتری گوشی های هوشمند آموزش داده ایم. اکثر این نکات در مورد کاربران ویندوزی هم صادق است. با این حال مهمترین کاری که باید انجام دهید فعال کردن قابلیت Battery Saver است. برای این کار به لیست برنامه‌های خود رفته و از بخش Setting گزینه Battery Saver را انتخاب کنید. برای تنظیمات بیشتر نیز به advanced مراجعه نمایید.

Battery-Saver-Mode

۷. وارد کردن لیست مخاطبین از حساب کاربری

مخاطبین و تلفن، دو روی یک سکه هستند. ایجاد لیست مخاطبین بر روی یک تلفن جدید کاری سخت و وقت‌گیر به حساب می آید. اما نگران نباشید. چرا که مایکروسافت این کار آنقدر راحت کرده که شما می‌توانید تمامی مخاطبین خود را از اغلب سرویس های ایمیل و یا شبکه‌های اجتماعی وارد (Import)کنید.

Choose-Content-Sync

۸. حساب کاربری مهمان را پیکربندی کنید

آیا در اطراف شما هم کودکان یا کسانی هستند که مدام به گوشی شما سرک می‌کشند و از آن استفاده می کنند؟ اگر جواب شما بله است، مطمئناً از این ویژگی لذت فراوانی خواهید برد؛ چرا که به شما اجازه می‌دهد یک حساب کاربری ویژه کودکان/مهمان ها تعریف نموده و سطح دسترسی های مورد نیاز را به آن‌ها بدهید. برای فعال سازی این ویژگی از قسمت Setting گزینه Kid's Corner را انتخاب کرده و باقی مراحل را طبق راهنمایی ها ادامه دهید.

Kids-Corner-Home

۹. همگام سازی ایمیل‌های خود را مدیریت کنید

اگر چه شما احتمالاً بیش از یک حساب کاربری ایمیل را در تلفن خود تعریف کرده اید، ولی در اکثر موارد شما نیازی به فعال بودن همیشگی همه آن‌ها ندارید. پس شما می‌توانید با تعریف محدوده و بازه زمانی دانلود برای هر اکانت، میزان ترافیک مصرفی خود را کاهش دهید. برای این منظور می‌بایست از بخش Setting گزینه email + account را انتخاب و اکانت مورد نظرتان را انتخاب نمایید. تنظیمات این بخش شباهت بسیاری به تنظیمات ویندوز ۸ دارد. پس برای درک بهتر گزینه ها از آموزش‌های قبلی زومیت استفاده کنید.

Download-Sync-Frequency

۱۰. سنجاق زدن برنامه‌ها به صفحه شروع

شما می‌توانید اغلب آیتم‌ها را به سادگی و خیلی سریع، به صفحه شروع ویندوزفون خود سنجاق کنید (Pin). برای یک برنامه، کافی است آن‌را کمی نگه دارید تا منوی سنجاق کردن ظاهر شود.

ویندوز فون

برای سایر موارد نظیر اسناد، مخاطبین، و حساب‌های کاربری ایمیل، به صفحه Setting مراجعه کنید و تنظیمات خاص هر کدام را انجام دهید.

۱۱. تغییر سایز کاشی ها

نیازی به یکسان بودن سایز همه کاشی ها در صفحه شروع ندارید؟ ایرادی ندارد. شما می‌توانید برای اساس راحتی در دسترسی به اطلاعات مورد نیاز خود، سایز کاشی ها را به دلخواه تغییر دهید. برای این منظور یک کاشی را نگه دارید تا گزینه تغییر سایز ظاهر شود.

ویندوز فون اندازه کاشی

۱۲. رونوشت و چسباندن را بیاموزید (Copy&Paste)

اینکه شما بتوانید از هر چیزی (خصوصا نوشته) در هرجا رونوشت تهیه کنید و آن را در هر جا که قابلیت نوشتن وجود دارد، بچسبانید، واقعاً فوق‌العاده و جذاب است. به طور خلاصه برای رونوشت گرفتن و چسباندن، شما می بایست کلمه یا متن مورد نظر خود را انتخاب کنید (با ضربه زدن و یا Drag ) و بر روی آیکون رونوشت که کمی بعد نمایش داده می‌شود ضربه بزنید. سپس به محیطی که می‌خواهید متن مورد نظر را به آن منتقل کنید بروید. مثلاً ارسال ایمیل. همانطور که مشاهده می‌کنید آیکون چسباندن در بالا و سمت چپ صفحه‌کلید نمایش داده شده است که با ضربه زدن بر روی آن متن رونوشت شده به ویرایشگر متن منتقل خواهد شد.

Copy-By-Menu

نتیجه‌گیری

این‌ها نکاتی مهم و کاربردی بودند که دانستن‌شان برای هر کاربر علاقه‌مند به ویندوزفون ۸ مفید خواهد بود. با این حال در اکثر موارد تلاش کردیم به صورت خلاصه وار و کوتاه به بیان ترفند بپردازیم. پس اگر احساس می‌کنید در هر یک از این ۱۲ مورد نیاز به تهیه مقاله آموزشی تفصیلی با ذکر نکات و جزئیات کامل‌تر وجود دارد، درخواست خود را با ذکر شماره ترفند در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا در صورت استقبال زیاد، در اولین فرصت آموزش‌های لازم را در زومیت منتشر نماییم.

همچنین اگر نکات و ترفندهای مفید دیگری هست که به نظر شما به کاربران ویندوزفون ۸ در استفاده بهتر و راحت‌تر از آن کمک می‌کند، ما مشتاقانه منتظر شنیدن آنها نیز هستیم.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

حفره امنیتی گلکسی اس 3 امکان دور زدن قفل گوشی و دسترسی به اطلاعات شخصی کاربر را میسر می‌کند

تاریخ : پنج شنبه 17 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

حفره امنیتی گلکسی اس 3 امکان دور زدن قفل گوشی و دسترسی به اطلاعات شخصی کاربر را میسر می‌کند

گلکسی اس 3
گلکسی اس 3The Verge
 

صفحه قفل گوشی قرار است مانع دسترسی دیگران به اطلاعات مهم و ارزشمند شخصی یا کاری شما شود، اما به نظر می‌رسد که قفل گوشی‌های هوشمند همیشه آن‌طور که باید و شاید ایمن عمل نمی‌کنند و چندی پیش شاهد باگی در سیستم‌عامل iOS و دور زدن صفحه قفل گوشی بودیم و حالا نمونه مشابه‌ای در رابط کاربری تاچ‌ویز گلکسی اس 3 گزارش شده است که توسط آن کلیه اطلاعات شخصی کاربر در دسترس قرار می‌گیرد.

این حفره امنیتی در جدیدترین نسخه اندروید ارائه شده برای گلکسی اس 3 یعنی نسخه 4.1.1 وجود دارد. برای این کار نیز تنها کافی است، دکمه تماس اضطراری یا Emergency Call را فشار داده و سپس Emergency Contacts را انتخاب کنید. پس از آن دکمه فیزیکی Home را فشار داده و بلافاصله دکمه پاور را بزنید. تمام! به این ترتیب صفحه قفل گوشی ناپدید می‌شود و به تمام امکانات گلکسی اس 3 دسترسی خواهید داشت.

برای آزمایش این روش باید چند باری تمرین کنید تا با فاصله زمانی کم چهار مرحله را طی کنید. جالب است بدانید که پس انجام این مراحل، صفحه قفل گوشی بطور کامل محو می‌شود و تا وقتی که تلفن را ریستارت نکنید باز نمی‌گردد.

قفل گوشی برای بسیاری از کاربران اهمیت ویژه‌ای دارد و امیدواریم سامسونگ هر چه سریع‌تر بسته بروز رسانی رفع این مشکل امنیتی را ارائه کند. چندی پیش باگ مشابه‌ای در iOS 6.1 گزارش شد که به روش تقریبا یکسانی و از طریق بخش تماس اضطراری، سیستم امنیتی آیفون دور زده می‌شد.

 

دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

تماس رایگان با استفاده از آیفون و نرم افزار جدید فیسبوک

تاریخ : چهار شنبه 16 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

تماس رایگان با استفاده از آیفون و نرم افزار جدید فیسبوک


تماس رایگان با استفاده از آیفون و نرم افزار جدید فیسبوک
 

فیسبوک اخیراً نسخه 5.5 از برنامه خود برای آیفون را ارائه نموده است. این برنامه در حال حاضر مانند اپلیکیشن مسنجر این سایت قابلیت تماس رایگان را دارا می باشد. همچنین همانند مسنجر، این برنامه قادر به تماس یا پاسخگویی از طریق اتصال آیفون به Wi-Fi یا 3G/LTE می باشد.در ادامه شما ویدئویی در رابطه با نحوه تماس از طریق برنامه فیسبوک در آیفون را مشاهده می نمایید.

در نسخه جدید اپلیکیشن فیسبوک برای آیفون امکان برقراری تماس صوتی بر بستر فیسبوک فراهم شده است. لازم به ذکر است که امکان برقراری تماس و پاسخگویی فقط بر روی آیفون فعال می‌باشد و در آیپد و یا از طریق سایت در دسترس نیست.

همانطور که در ویدئویی که در انتهای مطلب مشاهده می‌کنید، برقراری تماس بسیار ساده است:

  • برنامه فیسبوک را در آیفون خود اجرا کنید تا لیست دوستان شما در مسنجر نمایش داده شود.
  • پنجره مکالمه با یکی از دوستان خود را باز کرده و گزینه I را لمس کنید.
  • در صورتی که مخاطب شما نیز از مسنجر فیس بوک برای iOS و یا برنامه بروز شده فیس بوک برخوردار باشد، گزینه تماس رایگان (Free Call) برجسته خواهد شد. این گزینه را لمس کنید و با دوست خود به مکالمه صوتی رایگان بپردازید.

دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

اتحادیه اروپا مایکروسافت را به خاطر عدم ارائه حق انتخاب مرورگر اینترنت در ویندوز 7 بیش از 730 میلیون

تاریخ : چهار شنبه 16 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

اتحادیه اروپا مایکروسافت را به خاطر عدم ارائه حق انتخاب مرورگر اینترنت در ویندوز 7 بیش از 730 میلیون دلار جریمه کرد

 
اتحادیه اروپا مایکروسافت را به خاطر عدم ارائه حق انتخاب مرورگر اینترنت در ویندوز 7 بیش از 730 میلیون دلار جریمه کرد
 

جنجال حقوقی که مدتی بود میان مایکروسافت و اتحادیه اروپا بوجود آمده بود، بالاخره کار دست کمپانی آمریکایی داد. اتحادیه اروپا مایکروسافت را به خاطر عدم ارائه حق انتخاب مرورگر پیش‌فرض در هنگام نصب ویندوز به پرداخت 561 میلیون یورو محکوم کرده است.

امروز اتحادیه اروپا تصمیم گرفت کمپانی مایکروسافت را به خاطر نقض توافقنامه‌ای که در سال 2009 به امضا رسیده بود، 561 میلیون یورو (حدودا 732 دلار) جریمه نقدی کند. در آن زمان مایکروسافت قبول نموده بود که به جای آن که مرورگر اینترنت اکسپلورر را به طور پیش‌فرض در سیستم عامل خود نصب کند، از آن پس در هنگام نصب ویندوز چند گزینه را در اختیار کاربر قرار دهد، تا آنها بتوانند از طریق این باکس یکی از 12 مرورگر محبوب را برای نصب به همراه سیستم عامل انتخاب نمایند.

اما مایکروسافت به بهانه مشکل فنی این گزینه را در سرویس پک 1 ویندوز 7 حذف نمود. اتحادیه اروپا در ماه جولای تحقیق و تفحص در این باره را رسما آغاز نمود و در اکتبر گذشته مایکروسافت محکوم به زیر پا گذاشتن قوانین گردید.

ماه گذشته خبرگزاری رویترز گزارش داد که اتحادیه اروپا احتمالا تا پایان ماه مارس مایکروسافت را به خاطر این موضوع جریمه خواهد کرد. حالا این حکم صادر شده و مایکروسافت باید برای تخلف خود غرامت سنگینی را بپردازد. طی حکمی که صادر شده، کمیسیون ویژه رسیدگی به این موضوع اشاره نموده که این اولین باری است که یک کمپانی به خاطر نقض توافقنامه‌ای که خود به امضا رسانیده، جریمه می‌شود. به گفته کمیته رسیدگی به پرونده مایکروسافت، مبلغ این جریمه بر اساس میزان اثرگذاری این تخلف بوده است. آنها اعلام کرده‌اند که 15 میلیون کاربر ویندوز در اروپا در هنگام نصب این سیستم عامل، باکس انتخاب مرورگر را مشاهده ننموده‌اند.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا از وجود چنین قوانینی در اروپا دفاع می‌کنید یا آنها را دست‌و‌پاگیر می‌دانید؟ بی‌شک شما نیز دوست دارید در هنگام نصب ویندوز برای مرورگر پیش‌فرض خود حق انتخاب بیشتری داشته باشید، اما آیا می‌توان از مایکروسافت انتظار داشت که این کار را انجام دهد؟


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

سامسونگ به دنبال سرمایه گذاری 107 میلیون دلاری در شارپ است

تاریخ : چهار شنبه 16 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

سامسونگ به دنبال سرمایه گذاری 107 میلیون دلاری در شارپ است

شارپ
شارپ
 

کمپانی‌های مختلف فعال در حوزه فناوری دنیا نسبت به سرمایه گذاری در شارپ ابراز علاقه نموده‌اند، چندی پیش کوالکام در این ابر کمپانی ژاپنی که در فعلا حال و روز خوشی ندارد، سرمایه گذاری نمود و امروز سامسونگ رقیب اصلی این شرکت در بازار تلویزیون، اعلام نموده که تمایل دارد تا 107 میلیون دلار را در تجارت ژاپنی‌ها سرمایه گذاری کند.

شارپ در تلاش است تا شرکت را بازسازی کند و در این راستا نیاز به سرمایه گذاری خارجی دارد. حال بلومبرگ گزارش نموده که سامسونگ تمایل دارد نزدیک به 10 میلیارد ین معادل 107 میلیون دلار را در این کمپانی ژاپنی سرمایه گذاری کند.

منابع نزدیک به این جریان به بلومبرگ گزارش کرده‌اند که به زودی توافق بین این دو شرکت بصورت رسمی اعلام خواهد شد اما هنوز هیچ کدام از دو کمپانی طرف قرارداد، در این باره صحبتی را مطرح ننموده‌اند.
شارپ در راستای بازسازی و بازگرداندن کمپانی به وضعیت سود دهی تعداد بسیار زیادی از کارمندان خود را اخراج کرده و در آینده نیز اخراج خواهد کرد و سیاست‌های اقتصادی ویژه برای کاهش هزینه‌ها را در نظر گرفته است. این کمپانی همچنین در تلاش است تا سرمایه گذاران تازه‌ای را جذب کند.میزان فروش شرکت شارپ سال به سال نزدیک به 16 درصد کاهش یافته است و درآمد آن در 6 ماه ختم شده به ماه سپتامبر به 1.1 تریلیارد ین معادل 13.7 میلیارد دلار رسیده است. این کمپانی در این فاصله زمانی نزدیک به 39.8 میلیارد ین ضرر داده است. همچنین پیش بینی می‌شود که شارپ در سال مالی ختم شده به مارچ 2013 نزدیک به 450 میلیون ین ضرر کند.

کمپانی‌های مختلف از جمله سامسونگ، کوالکام، فاکس کان، دل و حتی اینتل نسبت به سرمایه گذاری در شارپ برنامه ریزی کرده‌اند. هرچند گزارش شده که شارپ و فاکس‌کان به توافق برای سرمایه گذاری مشترک نرسیده‌اند، اما کوالکام در ماه دسامبر سرمایه گذاری 120 میلیون دلاری در شارپ را تایید کرد.

سرمایه گذاری 107 میلیون دلاری سامسونگ باعث نجات شارپ نخواهد شد، اما بدون شک خبر خوبی برای این کمپانی و کمک بزرگی برای بازسازی آن است. شایعات مربوط به سرمایه گذاری سامسونگ در شارپ باعث افزایش 15 درصدی ارزش سهام این شرکت در بازار بورس توکیو شده است که از سال 1974 تا به امروز در شارپ بی سابقه بوده است.


برچسب ها: سامسونگ به دنبال سرمایه گذاری 107 میلیون دلاری در شارپ است نویسنده: رضا نقش بند چهارشنبه 16 اسفند 1391 ساعت 11:11 شاخه: اخبار فناوری نظر: 4 شارپ کمپانی‌های مختلف فعال در حوزه فناوری دنیا نسبت به سرمایه گذاری در شارپ ابراز علاقه نموده‌اند چندی پیش کوالکام در این ابر کمپانی ژاپنی که در فعلا حال و روز خوشی ندارد سرمایه گذاری نمود و امروز سامسونگ رقیب اصلی این شرکت در بازار تلویزیون اعلام نموده که تمایل دارد تا 107 میلیون دلار را در تجارت ژاپنی‌ها سرمایه گذاری کند تبلیغات متنی قیمت روز آیفون ۵ آیپد مینی و مک بوک رتینا داستان غم‌انگیز پنگوئن‌ ‌خوشتیپ خوشحال سازی سرعتی شارپ در تلاش است تا شرکت را بازسازی کند و در این راستا نیاز به سرمایه گذاری خارجی دارد حال بلومبرگ گزارش نموده که سامسونگ تمایل دارد نزدیک به 10 میلیارد ین معادل 107 میلیون دلار را در این کمپانی ژاپنی سرمایه گذاری کند منابع نزدیک به این جریان به بلومبرگ گزارش کرده‌اند که به زودی توافق بین این دو شرکت بصورت رسمی اعلام خواهد شد اما هنوز هیچ کدام از دو کمپانی طرف قرارداد در این باره صحبتی را مطرح ننموده‌اند مقاله مرتبط: سرمایه‌گذاری 120 میلیون دلاری کوالکام در شارپ میزان فروش شرکت شارپ سال به سال نزدیک به 16 درصد کاهش یافته است و درآمد آن در 6 ماه ختم شده به ماه سپتامبر به 11 تریلیارد ین معادل 137 میلیارد دلار رسیده است این کمپانی در این فاصله زمانی نزدیک به 398 میلیارد ین ضرر داده است همچنین پیش بینی می‌شود که شارپ در سال مالی ختم شده به مارچ 2013 نزدیک به 450 میلیون ین ضرر کند شارپ در راستای بازسازی و بازگرداندن کمپانی به وضعیت سود دهی تعداد بسیار زیادی از کارمندان خود را اخراج کرده و در آینده نیز اخراج خواهد کرد و سیاست‌های اقتصادی ویژه برای کاهش هزینه‌ها را در نظر گرفته است این کمپانی همچنین در تلاش است تا سرمایه گذاران تازه‌ای را جذب کند کمپانی‌های مختلف از جمله سامسونگ کوالکام فاکس کان دل و حتی اینتل نسبت به سرمایه گذاری در شارپ برنامه ریزی کرده‌اند هرچند گزارش شده که شارپ و فاکس‌کان به توافق برای سرمایه گذاری مشترک نرسیده‌اند اما کوالکام در ماه دسامبر سرمایه گذاری 120 میلیون دلاری در شارپ را تایید کرد سرمایه گذاری 107 میلیون دلاری سامسونگ باعث نجات شارپ نخواهد شد اما بدون شک خبر خوبی برای این کمپانی و کمک بزرگی برای بازسازی آن است شایعات مربوط به سرمایه گذاری سامسونگ در شارپ باعث افزایش 15 درصدی ارزش سهام این شرکت در بازار بورس توکیو شده است که از سال 1974 تا به امروز در شارپ بی سابقه بوده است

دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

برندگان مسابقه کارائوکه ال جی، 18 میلیون جایزه نقدی دریافت نمودند

تاریخ : چهار شنبه 16 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

برندگان مسابقه کارائوکه ال جی، 18 میلیون جایزه نقدی دریافت نمودند

 
اختتامیه کاروئکه ال جی
اختتامیه کاروئکه ال جی
 

شب گذشته ال‌جی طی مراسم ویژه‌ای که با حضور 10 نفر برتر مسابقه کارائوکه «کی بهتر میخونه»، کاربران فعال وب سایت مربوط به مسابقه، هیئت داوران و اصحاب رسانه در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، 10 نفر برتر این مسابقات را معرفی نمود و به نفرات اول تا سوم در مجموع 18 میلیون تومان جایزه نقدی را اهداء کرد.

شرکت گلدیران با حمایت ال جی و در راستای ایجاد فرهنگ کارائوکه در خانواده‌های ایرانی و گرمابخشی هرچه بیشتر به محیط‌های خانواده، مسابقه خوانندگی به صورت آنلاین را برگزار نمود و شب گذشته نیز نفرات برتر این مسابقه معرفی گردیدند.

کارائوکه چیست؟

كارائوكه ابزاری سرگرم‌کننده‌ برای دوستداران آوازخوانی چه آماتور یا چه حرفه‌ای است که به  یک صفحه نمایش متصل شده و امکان پخش موسیقی بی‌کلام آوازهای مشهور به همراه متن زیرنویس آن‌ها را بر روی صفحه نمایش میسر می‌کند، کاربر از طریق میکروفنی که به دستگاه کارائوکه متصل می‌شود می‌تواند متن آواز نمایش داده شده بر روی صفحه را همزمان با آهنگ در حال پخش بخواند. در نهایت نیز کارائوکه صدای کاربر را با صدای خواننده اصلی مقایسه نموده و به او امتیاز می‌دهد.

ال‌جی اولین برندی است که کارائوکه را برای کشور ما بومی نموده و با همکاری شرکت گلدیران به همراه یک دیسک حاوی 300 آهنگ بنام و محبوب ایرانی وارد بازار کرده است.

 

 

کلمه كارائوكه از دو واژه ژاپنی "Kara" به معنی "خالی" و "oke" به معنی "اركستر" تشكیل شده است. كارائوكه بنا به عقیده‌ی بسیاری در سال 1971 توسط یك موسیقی دان ژاپنی به نام دایسوكه اینوئه كه اهل شهر كوبه ی ژاپن بود، به وجود آمد. و در سال 1980 در دیگر نقاط شرق و جنوب شرق آسیا گسترش یافت.

کارائوکه علاوه بر ایجاد جذابیت و سرگرمی در خانواده‌ها، ابزار بسیار مناسبی برای آموزش آهنگ خوانی است و در این راستا به علاقمندان موسیقی و آواز خوانی کمک بزرگی می‌کند.

 مسابقه و نفرات برتر

در مسابقه آنلاین کارائوکه ال جی، کاربر 20 آهنگ پرفروش از خوانندگان معرف ایرانی را از وب سایت ال جی ریتم، LGReetm.ir دریافت می‌کرد و با باز خوانی و آپلود صدای خود در این وب سایت، وارد رقابت می‌شد. شرکت کنندگان در فاصله زمانی 19 تا 24 آبان 91 بازخوانی آهنگ‌ها را انجام دادند و پس از آن، آثار شرکت کنندگان توسط هیئت داوران شامل: نماینده گروه رستاک، علی لهراسبی و محمد معتمدی مورد ارزیابی قرار گرفتند. در فاز دوم که در فاصله زمانی 24 آبان تا 25 آذر 91 انجام شد، بازدیدکنندگان سایت کارائوکه ال جی به آهنگ‌های منتخب امتیاز داده و در نهایت نفرات اول تا دهم براساس امتیاز بدست آمده توسط کاربران انتخاب شدند.

در مسابقه کارائوکه ال جی 1212 ترانه توسط 562 کاربر آپلود شد.

نفرات برتر  مسابقه ال‌جی کارائوکه «کی بهتر می‌خونه» توسط مجری‌ مراسم اختتامیه، احسان علیخانی اعلام شدند. آقایان مهدی محمدی‌فرد، مهدی رضایی‌نسب و مهرداد معزی به ترتیب نفرات اول تا سوم اعلام گردیدند. به نظر اکثر افرادی که در سالن مراسم اختتامیه حضور داشتند نفر دوم به مراتب بهتر از دیگران بود اما به هر حال کاربران بیشتری به صدای مهدی محمدی فرد امتیاز داده بودند.

ال جی و گلدیران به نفر اول این مسابقات مبلغ 10 میلیون تومان، نفر دوم 5 میلیون تومان و نفر سوم 3 میلیون تومان جایزه نقدی اهدا نمودند و به نفرات 4 تا 10 نیز یک دستگاه کارائوکه ال جی اهدا شد. از بین کاربران فعال وب سایت کارائوکه نیز به قید قرعه به سه نفر دستگاه کارائوکه و به 7 نفر کارت هدیه خرید از محصولات ال جی اهدا گردید.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

مک‌لارن P1 با رنگ‌ زرد رسما معرفی شد: صفر تا 100 تنها در 3 ثانیه

تاریخ : چهار شنبه 16 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

مک‌لارن P1 با رنگ‌ زرد رسما معرفی شد: صفر تا 100 تنها در 3 ثانیه

مک‌لارن P1 با رنگ‌ زرد رسما معرفی شد: صفر تا 100 تنها در 3 ثانیه
 

بله درست است! ما این خودرو را پیش از این هم دیده بودیم اما این بار این اتومبیل با رنگ‌بندی زرد بسیار زیباتر به‌ نظر می‌رسد و در ضمن دیگر تنها یک طرح نیست. شرکت مک‌لارن اطلاعات فنی کامل آن را منتشر نموده است.

به نظر می‌رسد که این پرچمدار نوپای مک‌لارن کاملا آماده به‌ پا کردن طوفانی مهیب در ایالات متحده و سایر کشور های جهان می‌باشد.

در زیر کاپوت ایرودینامیک آن یک ابر-موتور 3.8 لیتری v-8 دوقلوی هیبریدی الکتریکی بسیار قدرتمند قرار دارد که از یک سیستم توربو-شارژ دوبل بهره می‌برد که ‌توان نهایی آن را به 903(!) اسب بخار می‌رساند. ولی این به چه معناست؟ در جواب باید گفت که این خودرو در کمتر از 3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت و در کمتر از هفت ثانیه نیز به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت دست می‌یابد. اما شاید تاثیر گذار‌ترین نکته ان باشد که سرعت McLaren P1 تنها در 17 ثانیه به 300 کیلومتر بر ساعت(!) می‌رسد که رکوردی جدید در صنعت خودرو سازی به حساب می‌آید. جالب است بدانید که خودروی پیشین این شرکت در این کلاس یعنی McLaren F1 یازده ثانیه دیرتر به این سرعت دست می‌یافت.

 

 

قیمت این ابرخودروی بی‌نظیر تنها 1.15 میلیون دلار خواهد بود که در مقایسه با لامبورگینی Veneno مناسب به نظر می‌رسد.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

انویدیا دو کارت گرافیکی K600 با قیمت 199 دلار و K4000 با قیمت 1300 دلار را معرفی کرد

تاریخ : سه شنبه 15 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

انویدیا دو کارت گرافیکی K600 با قیمت 199 دلار و K4000 با قیمت 1300 دلار را معرفی کرد

انویدیا دو کارت گرافیکی K600 با قیمت 199 دلار و K4000 با قیمت 1300 دلار را معرفی کرد
 

کمپانی انویدیا با وجود آن که در بازار پردازنده‌ها و پردازنده‌های گرافیکی در صنعت پرسود موبایل بسیار موفق عمل نموده، به مشتریان کارت‌های گرافیکی حرفه‌ای خود پشت نکرده و با معرفی سه مدل جدید کارت گرافیکی سری Quadro سعی نموده تا به مشتریان بی‌پول‌تر خود نیز نظری بیفکند!

انویدیا جدا از انرژی که در صنعت موبایل و بازی گذاشته، هنوز مشتریان کارت گرافیکی‌های حرفه‌ای خود را فراموش نکرده است. این کمپانی با معرفی محصولات جدید سری Quadro که مبتنی بر سری Kepler هستند، قصد دارد تا هر چه بیشتر این مشتریان ویژه خود را راضی نگه دارد.

پرچم‌دار کات‌های گرافیکی حرفه‌ای انویدیا بی برو برگشت مدل K5000 با قیمت 2249 دلار است. اما انویدیا برای آن دسته از خوره‌ها که نمی‌توانند ای هزینه را متحمل شوند نیز چاره‌ای دارد. به زودی سه کارت گرافیکی حرفه‌ای K4000 ،K2000 و K600 روانه بازار خوااهند شد.

مدل Quadro K4000 با قیمت 1269 دلار دارای 768 هسته CUDA می‌باشد. این مدل مجهز به 3 گیگابایت حافظه رم با پهنای باند 134 گیگابایت بر ثانیه است. این بدان معناست که می‌تواند دستورات را با 1.246 ترافلاپس پردازش نماید.

K2000 با قیمت 599 دلار نصف مدل قبلی هسته CUDA و پهنای باند حافظه دارد. همچنین حجم حافظه رم آن 2 گیگابایت و نرخ پردازشش 733 گیگافلاپس می‌باشد.

در نهایت مدل 199 دلاری K600 معرفی شده که دارای 192 هسته CUDA، یک گیگابایت رم، پهنای باند 29 گیگابایت بر ثانیه و سرعت پردازشی 336 گیگافلاپس است.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

اپراتور ژاپنی از باریک‌ترین و سبک‌ترین تلفن‌ همراه دنیا رونمایی کرد

تاریخ : سه شنبه 15 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

اپراتور ژاپنی از باریک‌ترین و سبک‌ترین تلفن‌ همراه دنیا رونمایی کرد

اپراتور ژاپنی از باریک‌ترین و سبک‌ترین تلفن‌ همراه دنیا رونمایی کرد
 

تلفن های همراه از بدو تولد خود همواره در حال کوچک‌تر, باریک‌تر و سبک‌تر شدن هستند و اگر مدل‌های اولیه را به یاد آورید در می‌یابید که تا کنون چقدر هم در این امر موفق ‌بوده‌اند. حال این‌بار یک اپراتور ژاپنی از تلفن همراهی پرده‌برداری کرده که می‌تواند نقش جاسوئیچی را نیز برایتان بازی کند.

این اپراتور مطرح ژاپنی که Willcom نام دارد از جدید‌ترین تلفن همراه خود به‌نام Phone Strap 2 WX06 رونمایی کرد. تلفنی که با استناد به گفته سازندگانش نه تنها از تمامی موبایل‌های دیگر کوچک‌تر است بلکه وزن کم‌تری نیز دارد. این مدل که برای تکمیل کار مدل پیشین خود یعنی Phone Strap ساخته شده دارای ابعاد باورنکردنی  70×10.7×32 میلی‌متر می‌باشد و تنها 32 گرم وزن دارد. این مدل قرار است که با برادر بزرگ‌تر خود یعنی Phone Strap جایگزین شود.

اما می‌رسیم به ادعای این شرکت مبنی بر کوچک‌ترین بودن این تلفن! بله! این تلفن کوچک است اما در مقایسه با مدل های مشابه و هم عصر خود به گونه‌ای مضحک بیش از حد کوچک به نظر می‌رسد!

phone-strap-mid

از ویژگی‌های اصلی آن می‌توان به صفحه نمایش 1 اینچی رنگی و عمر باتری 2 ساعته برای مکالمه و 12 روزه در حالت استندبای اشاره کرد. البته برای بهره‌مندی از امکاناتی چون ایمیل, ارسال و دریافت پیام متنی و برقراری تماس تلفنی باید انرا به یک تبلت یا تلفن دیگر متصل نمایید.

همان‌طور که احتمالا شما هم حدس زده‌اید این تلفن تنها در کشور ژاپن عرضه خواهد شد و از اواخر امسال اماده و در سه رنگ مشکی, صورتی و سفید وارد بازار خواهد شد.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

13 خانه ریزه میزه‌ی دوست‌داشتنی

تاریخ : سه شنبه 15 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

13 خانه ریزه میزه‌ی دوست‌داشتنی

 
sweet-homes-2
 

همسر عزیز دل برادر، کتاب‌های بی‌شمار و مانیتور گرد و خاک‌گرفته را زده زیر بغل مبارکشان و با صمیمیت خاصی که هر اسفند ماه و در خلال ماجرای عذاب‌آور خانه‌تکانی از خانم‌ها شاهدیم، بار دیگر تاکید می‌کند که یا جای او در این خانه است یا کتاب‌های پاره‌پاره‌ و این رایانه‌ی عهد دقیانوس پنتیوم چندی. اینجاست که در رویاهای ناصادقه‌تان غوطه‌ور می‌شوید و خود را در یکی از آن خانه‌های بزرگ نوستالژیک پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها می‌بینید و الی آخر... اما برخلاف تصور بسیاری از ما، خانه‌ی بزرگ‌تر لزوماً بهتر نیست! در این مقاله می‌کوشیم با معرفی 13 خانه‌ی فسقلی این موضوع را نه تنها به خود، بلکه به شما هم اثبات کنیم که خانه‌های کوچولو نیز می‌توانند دوست‌داشتنی باشند؛

 

دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

لامبورگینی (ونِنو) در نمایشگاه جنوا در معرض نمایش قرار گرفت

تاریخ : سه شنبه 15 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

لامبورگینی (ونِنو) در نمایشگاه جنوا در معرض نمایش قرار گرفت


Lamborghini Veneno
Lamborghini Veneno
 

شهرت و محبوبیت خودروهای لامبورگینی به حدی زیاد است که همه مردم این برند خودروساز را می‌شناسند و هموراه محصولات آن را جزو بهترین‌ها می‌دانند. حال این شرکت با رونمایی از مدل وننو (Veneno) به انتظار بسیاری از هواداران پایان داد. معرفی این خودرو که یک سوپر اسپرت بسیار ویژه است به همراه گالری تصاویر مربوط به آن را در از دست ندهید.

این مدل همان طور که پیش تر نیز اشاره شد (وننو) نام دارد. خودرویی که دیروز در معرض نمایش قرار گر‌فت و به همراه خودروهایی از جمله (مک لارن پی 1) و (فراری انزو ) زینت بخش نمایشگاه Geneva 2013 در سویس شدند. چنان که به نظر بسیاری این نمایشگاه دیگر چیزی از نمایشگاه رده بالای جهانی خودرو کم ندارد.

البته چندی پیش بود که تعدادی از تصاویر این خودرو در وب‌سایت های گوناگون منتشر شد که خود باعث محبوبیت و شهرت دوچندان این خودرو گردید.

از این خودرو که به‌مناسبت پنجاهمین سالگرد مارک لامبورگینی معرفی شده تنها 3 نمونه تولید گردیده که انتظار می‌رود هریک با قیمت حدودی 4.6 میلیون دلاری به دست مشتریان خود برسند. همچنین رنگ بندی در نظر گرفته شده برای این خودرو رنگ های به کار رفته در پرچم کشور ایتالیا یعنی سبز-سفید یا قرمز می‌باشد و البته متاسفانه مجبورم شما خواننده ثروتمند عزیز را ناامید کنم چرا که هر 3 مدل قبلا و در همان لحظات اولیه به فروش رفته‌اند.

 

 

از نظر فنی می‌شود گفت که این مدل بر پایه مدل اونتادورساخته شده است.که البته کاملا هم به نظر می‌رسد. اما تفاوت اصلی جنوا، بدنه فیبر کربنی آن است که متفاوت بوده و گفته می‌شود که چندین بار مقاوم‌تر از بدنه ابر خودروهای اخیر لامبورگینی مانند (سستو المنتو) یا (رونتون) است.

قدرت این خودرو از یک موتور 6.5 لیتری (V12) تامین می‌شود که 750 اسب بخار قدرت دارد. یک تعلیق دو محوره و گشتاور بهبود یافته و یک جعبه دنده 7 سرعته تک وضعیتی نیز به آن افزوده شده است و انتظار می‌رود سرعت نهایی آن به 354 کیلومتر بر ساعت برسد.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

طراحی و مشخصات فنی گلکسی اس 4 سامسونگ از طریق توییتر به بیرون درز کرد

تاریخ : سه شنبه 15 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

طراحی و مشخصات فنی گلکسی اس 4 سامسونگ از طریق توییتر به بیرون درز کرد

گلکسی اس 4
گلکسی اس 4
 

این روزها بازار شایعات مربوط به پرچم دار بعدی تلفن‌های هوشمند سامسونگ داغ داغ است و کمپانی کره‌ای تولید کننده آن نیز با انتشار یک تیزر تبلیغاتی سعی نمود تا جلب توجه بیشتری بین مخاطلبین داشته باشد. حال امروز از طریق یک اکانت توییتر طراحی ظاهری و مشخصات فنی این تلفن به بیرون درز کرده است.

شایعاتی که توسط اکانت توییتر @evleaks منتشر می‌شوند معمولا به حقیقت می‌پیوندند. از طریق این اکانت این بار تصویر گلکسی اس 4 منتشر شده و در لیست مشخصات آن نیز صفحه نمایش AMOLED با رزولوشن Full HD و حافظه ذخیره سازی 16 /32 / 64 گیگابایت درج شده است.

از دیگر مشخصات مربوط به این تلفن می‌توان به 2 گیگابایت حافظه رم، دوربین 13 مگاپیکسل و اندروید 4.2 اشاره نمود. در تصویر پایین نیز می‌توانید تصویر ساختگی از نسل‌های مختلف گلکسی اس را مشاهده کنید.

گلکسی اس 4

به هر حال باید تا شروع کنفرانس اختصاصی سامسونگ برای معرفی گلکسی اس 4 در تاریخ 24 اسفند منتظر ماند و دید آیا پرچم دار امسال سامسونگ به خوبی تلفن وان اچ تی سی یا اکسپریا زد سونی خواهد بود یا خیر؟


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

40 اپلیکیشن کاربردی و رایگان برای کاربران اندروید : قسمت چهارم

تاریخ : سه شنبه 15 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

40 اپلیکیشن کاربردی و رایگان برای کاربران اندروید : قسمت چهارم

Android
Android
 

تلفن‌هوشمند بدون اپلیکیشن، جذابیت زیادی ندارد. پر کردن تلفن‌هوشمند با اپلیکیشن‌های کاربردی به ما کمک می‌کند تا از گجت خود بیشتر و بهتر استفاده کنیم. اما پیدا کردن اپلیکیشن‌های با کیفیت می‌تواند سخت و زمانبر باشد. ما با تهیه لیستی از اپلیکیشن‌های کاربردی، این کار را برای شما راحت‌تر کرده‌ایم


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

آیفون 5s احتمالا با تراشه A7، سیستم امنیتی اثرانگشت خوان و بدنه فایبرگلس ارزان وارد بازار می‌شود

تاریخ : سه شنبه 15 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

 
طرح مفهومی آیفون

تحلیل‌گر بازار مینگ‌چی از مجموعه KGI که پیش از این نیز پیش‌بینی‌های او در رابطه با محصولات اپل درست از آب در آمده بود، اعلام نموده که امسال آیفون 5s با قیمت ارزان‌تر و در ماه ژوئن یا خردادماه 92 معرفی خواهد شد. آیفون 5s از نظر شکل و شمایل ممکن است شبیه به آیفون 5 فعلی باشد اما پردازنده آن به سیستم-روی-یک-چیپ A7 بروز شده و دوربین آن نیز به یک فلش دوگانه LED تجهیز خواهد شد.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

رونمایی از اولین کامپیوتر-بدون-کیس مخصوص بازی MSI با نام AG2712

تاریخ : سه شنبه 15 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

رونمایی از اولین کامپیوتر-بدون-کیس مخصوص بازی MSI با نام AG2712


All in One PC MSI
All in One PC MSI
 

کامپیوترهای بدون کیس یا All-in-One PCها روز به روز محبوب‌تر می‌شوند و قرار است جایگزین کامپیوترهای شخصی سنتی شوند. اما در این بین کمتر AIOای ارائه شده که مناسب گیمرها و علاقمندان به بازی بوده و از قدرت پردازش بالای مورد نیاز بازی‌های سنگین امروزی برخوردار باشند.  حال به نظر می‌رسد که MSI در نمایشگاه CEBIT امسال یک محصول مناسب را برای گیمرها معرفی کرده است.

شرکت MSI با کامپیوتر بدون کیس AG2712، بازار پرسود علاقندان به بازی را هدف قرار داده است و یک محصول زیبا و قدرتمند را معرفی کرده است.

در تمام دو سال گذشته که MSI مشغول تولید انواع کامپیوترهای AIO بوده، هیچ مدلی برای طرفداران دو آتشه بازی ساخته نشده است. و البته دلیل این امر به وضوح مشخص است: هیچ یک از این کامپیوترها طراحی انعطاف پذیر و سایز بندی مناسبی ندارند و گذشته از این به هیچ وجه همانند لپ‌تاپ های مخصوص گیم، قابل حمل نیستند. (البته نه اینکه لپ‌تاپ ها با ان وزن 3 کیلوگرمی‌شان کاملا قابل حمل هستند! اما باز هم نسبت به یک پی سی یا ال این وان مانند یک جاسویچی به حساب می‌آیند!)

اما حالا ام اس ای درتلاش است تا از این شانس خود برای جذب کاربرانی که یک مدل باریک‌تر و جذاب‌تر را که فضای بسیار کم‌تری را نیز نسبت به یک PC اشغال می‌کند نهایت استفاده را ببرد.

AG2712 دارای یک صفحه نمایش 27 اینچی است که تفاوت چندانی با صفحه نمایش دیگر AIOها ندارد. بدنه این مدل دارای لبه‌هایی براق و زیبا است. در پشت این مدل یک پایه (استند) تاشو شفاف و زیبا و یک اسپیکر استریو با فناوری (THX) وجود دارد. نکته منفی درباره این اسپیکر با‌کیفیت آن است، که متاسفانه فاقد ساب ووفر است که باعث می‌شود صدا های بم از کیفیت و عمق کم تری برخوردار باشند.

کامپیوتر بدون کیس MSI

اما از انجا که اصلی ترین گزینه برای یک گیمر حرفه‌ای که عاشق اجرای برترین بازی‌های روز در روان ترین حالت ممکن است، مشخصات سخت افزاری قدرتمند می‌باشد این مدل از یک پردازنده (Core i7) سری Ivy-Bridge بهره می‌برد که کمپانی ادعا می‌کند به گونه‌ای بهینه سازی شده که نیازی به استفاده از نسل جدید پردازنده‌های اینتل از خانواده Haswell نداشته باشد و احتمالا امکان تعویض آن در آینده نیز میسر نخواهد بود. این مدل به عنوان واحد پردازشگر گرافیک از یک کارت گرافیک انویدیا GeForce 670MX بهره می‌برد که هرچند مخصوص لپ‌تاپ و در کلاس مینی طراحی شده اما به فضای کم در دسترس قطعا گزینه ای مناسب به شمار می‌رود. MSI راه های ارتباطی فیزیکی مناسبی را نیز برای این مدل در نظر گرفته است: یک درگاه ورودی و یک درگاه خروجی HDMI، خروجی VGA، پورت شبکه اترنت-کارت خوان با پشتیبانی از چندین فرمت و یک درایو اپتیکال کارامد (احتمالا بلوری)، ورودی هدفون و سوکت خروجی صدا و همینطور 6 پورت USB نسخه 3.

کامپیوتر بدون کیس جدید MSI به لطف صفحه نمایش 27 اینچی FULL HD که البته از زاویه دید خوبی نیز برخوردار بوده و همچنین بدنه درخشان و زیبا و مشخصات تقریبا راضی کننده، جذاب به نظر می‌رسد. پردازنده اصلی آن نیز قدرتمند است اما کارت گرافیک آن برای گیمرهای حرفه‌ای ناامید کننده است.

MSI همچنین به فکر افرادی با درآمد کمتر نیز بوده است: مدل AG2212که از طراحی مشابه و پردازشگر اینتل Core i3 استفاده می‌کند نیز با مشخصات سخت افزاری اندکی ضعیف‌تر همزمان با مدل 2712 آماده فروش خواهند بود.

قیمت و زمان عرضه نهایی این محصولات هنوز مشخص نشده است و پیش‌بینی درباره آن نیز بسیار مشکل است، اما احتمالا MSI بزودی آنها را آماده فروش و عرضه نهایی خواهد نمود.

با وجود اینکه ما قطعات موبایل را برای یک کامپیوتر مخصوص بازی ترجیح نمی‌دهیم اما تا عرضه نهایی و تست آن به صورت عملی نمی‌توان درباره قدرت آن نظر دقیقی داد.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

تاریخ : سه شنبه 15 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

آیا عینک گوگل پایانی است بر نبرد گوشی‌های هوشمند؟

Sergei Brin
Sergei Brin
 

نه چندان قبل، زمانی که پدران ما جوانی بیش نبودند خرید ساعت مچی هدیه‌ای بسیار عالی بود؛ حالا که ما در همان موقعیت قرار گرفته‌ایم دیگر کمتر کسی ساعت مچی به دست میکند و همه به دنبال انواع گوشی‌های هوشمند و گجت‌ها هستند؛ آیا زمانی که فرزندانمان، پشت لبشان سبز شود، اثری از این دو فناوری روزگاران کهن باقی خواهد ماند؟! آیا سرگئی برین و همکاران سخت کوشش در گوگل موفق خواهند شد تابوتی تمام‌قد برای گوشی‌های هوشمند امروزی طراحی کرده و با عرضه‌ی عینکی بی‌نظیر، میخ محکمی بر آن بکوبند؟


برچسب ها: در حالی که شرکتهای پیشرو نظیر اپل و سامسونگ سرگرم طراحی نسل آتی گجت‌ها - که ابزارهای پوشیدنی هستند - می‌باشند و پروژه‌هایی نظیر iWatch و نظایر آن مراحل آماده‌سازی را می‌گذراند به نظر می‌رسد گوگل پس از خریداری موتورولا بیش از گذشته در صنعت تولید سخت‌افزار وارد شده و هیچ بدش نمی‌آید حرف آخر را در حوزه‌ی گجت‌های ابتکاری بزند در این مقاله که به قلم هایدن شائوگنسی و در پایگاه اطلاع‌رسانی نشریه اقتصادی فوربس منتشر شده با نیم نگاهی از آنچه که کارشناسان از گذشته حال و آینده‌ی فناوری استنباط کرده‌اند آشنا خواهیم شد شخصاً به نظرم (هایدن شائوگنسی) در حال حاضر شرکت‌های اپل و سامسونگ سخت در تلاش هستند تا نوآوری تازه‌ای در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند ایجاد کنند و مایلند با طرحی ابتکاری آینده بازار را از آن خود کنند در این بین گوگل نیز بیکار ننشسته و مشغول آماده کردن عینک عجیب و غریبش است و هیچ بعید نیست که در این بازی سخت و نفس‌گیر نتیجه به نفع مردان گوگل به پایان برسد در این سناریو تولیدکنندگان سخت‌افزاری دیگر به فکر حوزه‌های فتح شده‌ی پیشین نظیر استفاده از دوربین‌های پرتوان صفحات نمایش با کیفیت‌تر یا سرعت دانلود بیشینه در گجت‌های خود نیستند چرا که این ایده‌های قدیمی همگی به سرانجام رسیده‌اند در عوض آنچه که در سر مهندسان موج می‌زند نگاهی تازه به سبک زندگی مردم و ابداع محصولی است که به خوبی با آن هم‌خوانی داشته باشد بدین ترتیب آن‌ها می‌توانند حوزه‌ی نفوذ رایانه‌ها را گسترش داده و آن را بیشتر از همیشه با زندگی مردم عجین کنند به گونه‌ای که بیشترین تطابق را با زندگی حال حاضر نوع بشر داشته باشد همان‌طور که روزگاری گوشی‌های نوکیا و بعدتر سیستم‌عامل سیمبین سلطان بلامنازع دنیای کوچک فناوری بود با ظهور گوشی آیفون و نمونه‌های مشابه بسیارش عرصه بر این شیر پیر بیشه‌ی فناوری تنگ و تنگ‌تر شد به اعتقاد نگارنده با وجودی که اپل و آیفون افسانه‌ایش به حق جانشینی خلف برای گوشی‌های دوران اولیه بودند نوآوری‌های اپل این انگشت‌شمار است و با این وجود برای مقابله با رقیب آسیایی فعلاً کفایت می‌کند اپل همچنان توانسته با ساخت کالاهای زیبا و تکراری پول پارو کند؛ خوشا به حالشان! با این حال مدیران رده بالای این کمپانی خوب واقفند که باید رویکرد بهتری را برای مدیریت اعتبار و شهرت خود پیشه کنند و طرحی نو دراندازند مقاله مرتبط: نگاهی از نزدیک به عینک گوگل عینک گوگل تا پایان سال ۲۰۱۳ و با قیمتی کمتر از ۱۵۰۰ دلار معرفی خواهد شد دلایل احتمالی موفقیت یا شکست عینک گوگل و تأثیر آن بر دنیای وسایل همراه عینک گوگل با هدفون القای استخوانی در همین حال سامسونگ نیز به دنبال گسترش نفوذ و کسب سهم بیشتری از بازار است آن‌ها موفق شدند پس از همکاری با گوگل منافع کوچک و بزرگ بسیاری را کسب کرده و سهام‌د‌اران خود را بیش از هر زمان دیگر شاد و خرسند نمایند کمی آن طرف تر در پایین هرم فناوری نوکیای پدربزرگ با طمأنینه نشسته و همچنان خود را درگیر گوشی‌های ویندوزی کرده است آن‌ها هنوز مشغول ساخت گوشی‌هایی هستند که همان اصول و اسلوب‌ نمونه‌های قبلی نظیر سری Lumia را به طور ذاتی دارد از سوی دیگر نوکیا قصد دارد با تولید گوشی‌های ارزان قیمت آشا (Asha) میلیون‌ها نفر را در مناطق فقیرنشین این سوی کره به زندگی امیدوار کند این در حالی است که تولیدکنندگانی نظیر HTC و ZTE به دنبال قرار دادن قابلیت‌های پیشرفته‌تری در گوشی‌های خود هستند و می‌کوشند تا تمایز آشکارتری را بین دنیای فناوری برای خود فراهم کنند شرکت‌های چینی نیز به دنبال نسخه‌برداری از دیگران و ازدیاد محصولات خود هستند در همین حال موزیلا و سامسونگ به دنبال سیستم‌عامل جدید خود (فایرفاکس و تایزن) می‌باشند که توانمندی‌های بهتری در کار با HTML5 دارند حال اینکه تمامی این هیاهوی بسیار همه‌ی شرکت‌ها با یک مشکل بزرگ دست به گریبان هستند: نوآوری! حال پرسش اصلی آن است که آیا عینک گوگل به عنوان یکی از پیشروترین گجت‌های پوشیدنی می‌تواند این بازار نسبتاً پایدار را به هم بریزد یا خیر؟ این موضوع را از یاد نبرید که علی رغم کامل نبودن این محصول هنوز سرگئی برین – که در نشست هفته گذشته TED شرکت کرده بود – از آن رضایتمندی کامل ندارد و هفته گذشته در پاسخ به این پرسش که «آیا عینک گوگل می‌تواند جایگزین گوشی‌های هوشمند شود؟» وی در پاسخی دندان‌شکن دلیل آورد که چرا افرادی که در خارج از دره سیلیکون‌ زندگی می‌کنند هرگز چنین ابزاری را بر سر نخواهند گذاشت و اینکه چطور چنین ابزاری می‌تواند حواس مصاحب شما را به طور کامل از موضوعی که درباره‌اش حرف می‌زنید پرت کند بدین ترتیب چنین چیزی می‌تواند ارتباطات را از بین ببرد برین تاکید می‌کند که «به نظرم هنوز این ابزار آنچنان که باید و شاید آماده نیست» از سوی دیگر زمانی که از لی ویلیمز درباره‌ی عینک گوگل پرسیدیم وی آن را محصول سرسختانه‌ای توصیف کرد که در برابر سبک زندگی حقیقی و پلتفرم‌های محاسباتی قرار می‌گیرد وی اضافه کرد: «زمانی که شخصی خود را وابسته به محصولی می‌کند یا اینکه سبک زندگی‌اش را به نحوی تغییر می‌دهد تا از قدرت محاسباتی پلتفرم‌های گوناگون بهره‌برداری کند آنگاه است که می‌توان اذعان کرد که محصول یا خدمات مفیدی خلق کرده‌ایم که توانسته سبک زندگی مردم را تغییر دهد عینک گوگل به نظرم این پتانسیل را دارد؛ با این حال هنوز باید دید آیا در جامعه جا می‌افتد یا حداقل خود را در چهارچوب‌های استفاده شخصی به خوبی نشان دهد یا خیر معتقدم تنها در این صورت است که می‌تواند زنده بماند به شخصه نمی‌توانم کاربرانی را در خارج از سیلیکون‌ولی تصور کنم که تمایلی به استفاده از این ابزار داشته باشند و فکر می‌کنم هنوز بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از گوشی تلفن هوشمند خود بهره برداری کنند» و این درست همان حرفی است که پیش‌تر سرگئی برین زده بود مشکل آن است که عینک گوگل هنوز موفق نشده پاسخ درخوری برای پرسش‌های ما دهد؛ مواردی نظیر اینکه چطور قصد دارد لایه‌ی اطلاعاتی را در شیء خاص خود مجتمع نماید و یا اینکه ما هنوز مردد هستیم که چطور لایه‌ی اطلاعاتی را در نمایشگر چشمی آن مجتمع کنیم همان‌طور که «لی» اذعان می‌کند این موارد آنچنان متمایز نیست که بتوان آن‌ها را از گوشی‌های هوشمند تمیز داد این ابزار هنوز موفق نشده به خوبی ایده‌ی اصلی و کارایی‌اش را اثبات نماید و هر چند که این گجت پوشیدنی است اما آیا می‌توان آن را ابزاری موفق دانست که کاربران خود را «سردرگم» نکند؟ مطمئناً آنچه که هم‌اکنون به دنبالش هستیم همانا یکپارچه سازی است تا سردرگمی بیشتر کاربران علی‌ایحال عینک گوگل به روشنی نشان داده که موج آینده‌ی «سردرگمی» در بستر گوشی‌های هوشمند امروزی اتفاق خواهد افتاد؛ و به قول معروف این شتر به زودی در جلوی خانه‌ی مجلل امروزی آن‌ها خواهد نشست به همین خاطر نبرد آتی بین آیفون 5S و سامسونگ گلکسی 4 تنها در چهار‌چوب‌های مربوط به گوشی‌های هوشمند است و در حقیقت هیچ نوآوری در کار نیست آنچه که حقیقتاً به دنبالش هستیم این است که راهی تازه برای کسب و ارائه اطلاعات بیابیم و عینک گوگل نزدیک‌ترین ماهیتی است که به این سازوکار نزدیکی دارد اما در حقیقت این ابزار هنوز آن طور که باید و شاید جا نیفتاده است دلیل این موضوع نیز آن است که اطلاعات باید فراگیرتر از آنچه که در زندگی روزمره بدان نیاز داریم ارائه شود و نمی‌توان چنین ابزاری را دائماً بر روی سر قرار داده و این طرف و آن طرف رفت! شاید بهتر است آن‌ها به دنبال گجتی برای قرار دادن بر روی گوش یا مچ دست باشند تا بر روی سر!

دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

ساعت هوشمند اپل با سیستم‌عامل iOS در اواخر امسال وارد بازار می‌شود

تاریخ : سه شنبه 15 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

 
iWatch

پس از شایعات بسیار در مورد ساعت هوشمند اپل که قابلیت‌های مشابه تلفن‌های هوشمند خواهد داشت، امروز بلومبرگ گزارش کرده که منابع مختلف و مطمئن این رسانه اعلام نموده‌اند، ساعت هوشمند اپل برای فصل خرید تعطیلات آخر سال آماده عرضه خواهد شد تا یک عضو جدید هوشمند دیگر به خانواده iOS اضافه شود.

 


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

نوزاد مبتلا به اچ‌آی‌وی-ایدز درمان شد

تاریخ : دو شنبه 14 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

نوزاد مبتلا به اچ‌آی‌وی-ایدز درمان شد


نوزاد مبتلا به اچ‌آی‌وی-ایدز درمان شد
 

یک تیم تحقیقاتی توانسته‌ نوزادی که در بدو تولد مبتدا به HIV بوده را درمان کند. آن‌ها 30 ساعت پس از تولد کودک درمان سریع را آغاز کرده‌اند و حالا در سن دو نیم سالگی هیچ اثری از بیماری در بدن او وجود ندارد. اگر وضعیت پایدار فعلی بدن این دخترک ثابت باقی بماند، دستاورد بزرگی در دنیای پزشکی و مبارزه با بیماری ایدز رقم خوده است.

آزمایش‌ها هیچ گونه اثری از HIV را در بدن این کودک نشان نمی‌دهند و براساس تحقیقات به عمل آمده، خون این شخص کسی را نیز بیمار نخواهد کرد. البته با این حال هنوز نمی‌توان به صورت صد در صد اعلام کرد که ویروس از بدن بیمار از بین رفته است، شاید در آینده مجددا نشانه‌های از بیماری در بدن او یافت شود.

اگر در آینده نیز اثری از اچ آی وی در بدن این کودک یافت نشود او دومین مورد در دنیا است که بر این ویروس مرگبار غلبه کرده است.

تیم محققین این پروژه اعلام کرده که براساس تحقیقات آنها بیماری HIV در نوزادان مهار شدنی است و اگر زود برای درمان اقدام شود بیمار درمان خواهد شد.

مهمترین دلیل در بهبود این دختر 2 ساله نیز در تشخیص زود هنگام ویروس در بدن مادر، کمی پس از تولد دخترش، گزارش شده است. جالب است بدانید که در سال 2007 نیز بیمار دیگری با نام تیماثی دی بران نیز درمان شد و ویروس HIV بطور کامل از بدن او خارج گردید.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

عصای هوشمند پیاده روی فوجیتسو، مجهز به یک رهیاب ماهواره‌ای است

تاریخ : دو شنبه 14 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

عصای هوشمند پیاده روی فوجیتسو، مجهز به یک رهیاب ماهواره‌ای است

 
عصای هوشمند پیاده روی فوجیتسو، مجهز به یک رهیاب ماهواره‌ای است
 

شعار اصلی تکنولوژی آن است که برای هر سن و سلیقه‌ای چیزی در استین دارد که به بهبود وضع زندگی انسان کمک خواهد کرد. حال کمپانی فوجیتسو با ساخت یک وسیله بسیار جالب و در عین حال کاربردی کمر بر تلاش نهاده تا قدری از مشکلات افراد سالمند را بکاهد.

کمپانی ژاپنی فوجیتسو که در عرصه تکنولوژی فعال است موفق به تولید یک عصای ویژه شده که می تواند به افراد ساخورده کمک کند تا راه منزل‌شان را به راحتی و بی هیچ مشکلی بیابند.

این وسیله که یک عصای بسیار خوش ساخت است نوید یک راه پیمایی آسان تر را به افراد پا به سن گذاشته می دهد. در بالای این وسیله یک نمایشگر ال ای دی تعبیه شده که مسیر درست را به فرد نشان می دهد و در هنگام قدم نهادن در مسیر نادرست به لرزش در می آید. همچنین اعمالی چون نمایش ضربان قلب و دمای کاربر نیز از دیگر امکانات این وسیله می باشد. همچنین در هنگامی که علایم حیاتی فرد از حدود مجاز تجاوز کند بی‌درنگ با اورژانس یا شماره‌های از پیش تعیین شده مانند شماره خویشان یا پزشک مربوطه تماس خواهد گرفت یا یک ایمیل هشدار حاوی تمامی اطلاعات لازم ارسال خواهد کرد.

از جمله تکنولوژی های ارتباطی به کار رفته در این هدایت‌گر هوشمند، می‌توان به اتصال 3G و WiFi و GPS اشاره نمود و با اینکه این وسیله توسط یک کارخانه ژاپنی طراحی و ساخته شده ولی در تمامی نقاط جهان و برای تمامی افراد از ملل مختلف قابل استفاده می باشد.

این ابر چوب دستی برای نخستین بار در کنگره جهانی موبایل در بارسلون به نمایش در آمده بود و تا کنون علاقه مندان و سرمایه گزاران بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. فوجیتسو به همراه این محصول یک تلفن هوشمند مخصوص افراد میانسال را نیز معرفی نمود اما هنوز هیچ تاریخ رسمی و دقیقی برای عرضه این محصولات به بازار مشخص نشده است.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

احتمال جایگزینی باتری های سدیم-هوا با باتری های لیتیوم-هوا در آینده

تاریخ : دو شنبه 14 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

 
احتمال جایگزینی باتری های سدیم-هوا با باتری های لیتیوم-هوا در آینده

دنیای سخت افزار امروزه به سرعت در حال تغییر و تحول است. کامپیوتر های جیبی هر چند مدت یک‌بار دست خوش تغییراتی شگرف می‌گردند و حتی لپتاپ هایمان نیز تنها با چند حرکت موزون به یک تبلت شیک و کارامد تبدیل می شوند. اما در این میان هر چقدر که صنعت سخت افزار در حال پیشرفت و پای نهادن به مراحل جدیدی است تکنولوژی ساخت باتری چندان دست خوش تغییرات قابل توجهی نشده است. اما حالا به نظر می رسد که انقلابی در راه است.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

مایکروسافت: نسخه بعدی ویندوز فون برای تعطیلات آخر سال (میلادی) منتشر خواهد شد

تاریخ : دو شنبه 14 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

 
مایکروسافت: نسخه بعدی ویندوز فون برای تعطیلات آخر سال (میلادی) منتشر خواهد شد

مایکروسافت تمام تلاش خود را برای انتشار بسته‌های بروز رسانی سیستم‌عامل ویندوز فون 8 به کار گرفته اما ردموندی‌ها اعلام نموده‌اند که علاوه بر بروز رسانی‌های رایج، نسخه جدید این سیستم‌عامل تا پیش از پایان سال 2013 منتشر خواهد شد. احتمالا این سیستم عامل به همراه چند تلفن هوشمند جدید ویندوز فونی از شرکای سخت افزاری مایکروسافت وارد بازار می‌شود.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

ال‌جی تا کنون بیش از ده میلیون تلفن هوشمند مجهز به LTE فروخته است

تاریخ : یک شنبه 13 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

ال‌جی تا کنون بیش از ده میلیون تلفن هوشمند مجهز به LTE فروخته است

ال‌جی تا کنون بیش از ده میلیون تلفن هوشمند مجهز به LTE فروخته است
 

ال‌جی اعلام نموده که تا کنون توانسته 10 میلیون گوشی هوشمند دارای قابلیت اتصال به شبکه نسل چهارم را به فروش برساند. به نظر می‌رسد ال‌جی بیشتر از هر سازنده دیگری به LTE علاقه نشان داده است.

جدیدترین گزارش فروش تلفن‌های هوشمند کمپانی کره‌ای ال‌جی در نگاه اول شما را جذب نمی‌کند، ولی با کمی تعمق بیشتر متوجه نکات جالبی در آن می‌شوید. این گزارش که صبح امروز منتشر گردید، حاکی از آن است که ال‌جی توانسته 10 میلیون تلفن هوشمند مجهز به قابلیت اتصال به شبکه نسل چهارم LTE را در سراسر جهان بفروشد.

احتمالا بخش عمده‌ای از این آمار مربوط به فروش محصولات این کمپانی در داخل کره جنوبی است. حتی اگر این‌گونه هم باشد مهم این است که آنها 10 میلیون دستگاه LTE فروخته‌اند.

LTE در خارج از ایالات متحده و برخی مناطق چون کره جنوبی، هنوز به شکل فراگیر جا نیفتاده اما رو به رشد است. اروپا هنوز کاملا با این نسل ارتباطات اخت نگرفته و بریتانیا نیز تازه در ابتدای راه است. از آنجا که برای اتصال LTE در نقاط مختلف دنیا از استانداردهای متفاوتی استفاده می‌شود، با ایده‌ال‌ها فاصله زیادی وجود دارد.

ال‌جی کاملا به نسل ارتباطی LTE وفادار بوده و با معرفی محصولات سری F خود در کنگره جهانی موبایل نشان داد که قصد دارد نسل چهارم را در گوشی‌های ارزان‌قیمت‌تر نیز قابل دسترس سازد.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

زفره مدیا، تلاقی هنر و تکنولوژی

تاریخ : یک شنبه 13 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

زفره مدیا، تلاقی هنر و تکنولوژی

زفره مدیا
زفره مدیا
 

شرکت طراحی وب سایت زفره مدیا بر اساس نیاز بازار طراحی سایت ایران، وب سایت‌های پیشرفته ای را با بکار گیری جدیدترین تکنولوژی‌های طراحی و برنامه نویسی، اجرا کرده است. این بدان معناست که طراحی سایت، همراه با نرم افزارهای زفره مدیا مکمل بسیار قدرتمندی برای ایجاد یک وب سایت خواهد بود. طراحی وب سایت در سال‌های اخیر دستخوش تغییرات بسیار شده است و این تغییرات باعث شده‌اند که زفره مدیا محصولات خود را در زمان بندی های مختلف بروزرسانی نماید.

برای جدی بودن نیازی به اخم کردن نیست، این جمله ای است از مدیر شرکت زفره مدیا، سید رضا موحدی در ارتباط با نگاه زفره مدیا به برخورد حرفه‌ای با مشتریان بیان کرده است. شرکت زفره مدیا از سال ۲۰۰۷ میلادی مشغول به کار می باشد، عمده فعالیت این شرکت طراحی وب سایت است. از جمله پروژ‌های انجام شده توسط زفره مدیا می‌توان به ولوو، آواگستر، فیش و اپل تهران اشاره کرد.

در پروژه‌های به سرانجام رسیده زفره مدیا می‌توان چند نکته متمایز را مشاهده کرد: گرافیک چشم نواز، تکنولوژی بروز و در کل متفاوت بودن که شاید بتوان به عنوان یکی از نمونه‌های موفق ایرانی و قابل رقابت با شرکت‌های طراحی وب سایت بین المللی همچون هپی کاگ و ویجت از آن نام برد.

تجربه کاربری و طراحی برای هدف از نکته هایی است که می توان در بین کارهای زفره مشاهده نمود، از آن جایی که طراحی گرافیک وب سایت بایستی برای برقراری ارتباط با مخاطب انجام شود این اصل در تمام طراح های زفره در نظر گرفته شده است.

شاید بتوان وب سایت زفره مدیا را جز معدود وب سایت‌هایی دانست که برای بهینه سازی وب سایت و رسیدن به رتبه مناسب در گوگل، گرافیک را فدای سئو ننموده‌اند، زمانی که شما طراحی وب سایت یا طراحی وب را جستجو می‌کنید می‌توانید این وب سایت را در صفحه نخست گوگل مشاهده نمایید. گرافیک قدرتمند نیز باید در راستای فروش بالا در نظر گرفته شود و به تنهایی بی‌معنی و مضر خواهد بود.

برخی از کارهای این شرکت از وب سایتهای مطرحی چون: CSS Mania, Coolhomepages WebDesign جوایز افتخاری دریافت نموده‌اند که این نشان از کیفیت جهانی طراحان ایرانی است.

طراحان وب ایران نیز اگر به اصولی همچون تجربه کاربری، تعامل پذیری، پایه و اساس گرافیک مسلط شوند، رسیدن به بازار بین المللی و رقابت با طراحان وب خارجی دست یافتنی خواهد بود کما این‌که طراحان وب زفره مدیا به این مهم دست یافته‌اند و سطح طراحی وب ایران را به سطح قابل قبول در مقایسه با نمونه های خارجی رسانده اند.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

پس از رخنه در رایانه‌ها و سرقت اطلاعات، Evernote تمامی کلمات عبور کاربران خود را بازنشانی کرد

تاریخ : یک شنبه 13 اسفند 1391
نویسنده : admin


پس از رخنه در رایانه‌ها و سرقت اطلاعات، Evernote تمامی کلمات عبور کاربران خود را بازنشانی کرد

پس از رخنه در رایانه‌ها و سرقت اطلاعات، Evernote تمامی کلمات عبور کاربران خود را بازنشانی کرد
 

‫‫Evernote یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های یادداشت‌برداری جهان است که بارها مقالات کامل و جامعی پیرامون مزایا و سرویس‌های متنوع آن را در زومیت منتشر کرده‌ایم. حالا پس از موج تازه‌ی حملات اینترنتی به سایت‌های مهم وب، از جمله فیس‌بوک، اپل و توئیتر، این سرویس نیز در امان نبوده و بنا به اطلاعات منتشر شده رخنه‌ای در رایانه‌های این شرکت صورت گرفته که به سرقت اطلاعات مهم کاربران منتج شده است. به همین روی و برای اجتناب از سرقت بیشتر اطلاعات، Evernote تمامی کلمات عبور حساب‌های خود را بازنشانی (ریست) کرده است. ‬‬

خبرها حاکی از آن است که در این حملات برخی اطلاعات ارزنده از جمله نام کاربری، نشانی پست الکترونیکی و کلمات عبور رمزنگاری شده کاربران Evernote به سرقت رفته است. به همین خاطر برای اطلاع-رسانی به کاربران، Evernote اطلاعیه‌ای را در وبلاگ خود منتشر کرده است که کوتاه مدتی پس از انتشار آن، وبلاگ آنها نیز با مشکل بارگذاری مواجه شده و در پاره‌ای مواقع از دسترس خارج شده است. در این بیانیه آمده است، خوشبختانه در خلال این حملات هیچ یک از داده‌ها و یادداشت‌های کاربران «مورد استفاده قرار نگرفته، تغییر نیافته یا گم نشده است». با این وجود، آنها به کاربران خود قویاً توصیه کرده‌اند تا کلمه عبور تازه‌ای را تعیین کنند که حدس زدن آن دشوار باشد.

متاسفانه کلمات عبوری که به سرقت رفته‌اند شامل کلمات درهم (Hash) و سالتد (Salted) کاربران می‌باشند؛ و این بدان معنی است که Evernote می‌بایست مراقب حملات اختصاصی به کاربران خود باشد. البته در این اطلاعیه اشاره‌ای به الگوریتم رمزنگاری مورد استفاده آنها نشده است. از سوی دیگر در این چند ساعته و در قالب نامه الکترونیکی که به تمامی کاربران این سرویس یادداشت‌برداری ارسال شده، دست‌اندرکاران Evernote خاطر نشان کرده‌اند که: پیشتر، «فعالیت‌های غیرمعمول و بالقوه خطرناک و مخربی [توسط کارشناسان امنیتی در 28 فوریه (پنجشنبه گذشته)] شناسایی شده بودند». به همین خاطر قصد داریم به زودی «و طی چند ساعت آینده» بسته بروزرسانی تازه‌ای برای تمامی برنامه‌های خود در پلتفرم‌های گوناگون ارائه کنیم؛ تا بدین ترتیب تمامی کاربران مجبور به تغییر کلمه عبور خود شوند تا از بروز هرگونه نفوذ در حساب آنها جلوگیری نماییم.

به نظر می‌رسد این موج تازه‌ی حملات اینترنتی با هر هدف یا از هر کجای دنیا که صورت می‌گیرند اگر هیچ نفعی برای ما نداشته‌اند، حداقل میزان نفوذ و آسیب پذیری سرویس‌های محبوب وب را که میلیون‌ها نفر اطلاعات با ارزش خود را در آنها نگهداری می کنند، گوشزد کرده و برجسته ساخته است. آیا راهکار عملی برای جلوگیری از چنین مخاطراتی وجود دارد؟ ما به عنوان کاربران صرف چه اقدام مثبتی در این رابطه می‌توانیم انجام دهیم؟ نقطه نظرات ارزشمند خود را با سایر زومیتی‌ها درمیان بگذارید.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد

>جهت تبادل لینک رایگان کلیک و اعلام فرمایید